SKRIVET: 2009-10-07, kl 07:22:52 | PUBLICERAT I: Vardagsbubbel

Ingen syn man vill vakna upp till ...

 

God morgon! Jag har nästan lust att ta tillbaka det jag sa i går om att hösten är en vacker tid. Bilden är tagen från fönstret strax efter att jag vaknat. Den ger inte särskilt mycket motivation att gå upp, eller vad säger ni? Det stormar och är allmänt äckligt väder och jag har tydligen glömt mitt paraply i min egen lägenhet på andra sidan stan ... Typiskt!

 

Men men, det är väl att göra det bästa av situationen ändå. Har bara 2 h skola i dag t.ex. och sedan ska jag försöka hitta ett par stövlar och ett par jeans. Får se. Hade tänkt springa runt hela stan på jakt efter födelsedagspresent åt min pojkvän i dag också, men tror det blir lördagens program. Får hoppas det är bättre väder då!

 

Vad ska ni sötnosar hitta på i dag då?



bloglovin KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: