SKRIVET: 2009-09-22, kl 20:26:13 | PUBLICERAT I: Vardagsbubbel

Ännu en dag i paradiset

Halloj där!

Har varit trööött idag, steg upp 6:15 och tog mig in till stan och skolan till kl 8:30 då min första föreläsning i spanska gick av stapeln. Jättekul att börja med det igen! Det som blir svårt är att alla föreläsningar är på finska...och även läroboken är på finska...och jag talar ju inte särskilt mycket finska...men det löser sig! =) Alltid kul med utmaningar!

Har inte riktigt kommit igång här på bloggen ännu, söker någon som kan fixa en snygg design? Naturligtvis inte gratis! =) Och så ska jag försöka få igång min kamera...hmm...

Har i alla fall varit en hälsosam dag i dag, med grapefrukt före frukosten, kyckling till lunch och mumsig räksallad till middag - får hoppas de nya vanorna håller i sig. Annars får jag väl cancer på studs snart med min diet av light cola och pop-corn och mackor och sånt...

Vad har ni pysslat med idag då?



bloglovin KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: