SKRIVET: 2009-09-21, kl 13:19:00 | PUBLICERAT I: Vardagsbubbel

Fläskfeber?

Jag hade tänkt göra en hel massa i dag. Skriva flera sidor. Gå till bibban och hämta kursböcker. Till bokhandeln efter en spanskabok ( ska börja läsa spanska igen imorgon - wheee! ). Och vad händer? Jo, jag blir sjuk. Ligger hemma med huvudvärk, stegring, snuva och är allmänt yr och vinglig när jag står upp. Det blir sängen, TV och lite bloggpauser nu som då. Kan trösta mig med att vädret inte är det bästa det heller, grått och höstigt, så har ingen lust att gå ut. Får hoppas att det är vanlig influensa och ingen svininfluensa, hehe. Eller som det också kan kallas: fläskfeber och baconsnuva. ( Om man skrattar åt de namnen, som jag gör, så lär man i och för sig faktiskt ha drabbats av svininfluensa... )

Vad gör ni idag?



bloglovin KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: