SKRIVET: 2009-09-21, kl 13:08:48 | PUBLICERAT I: Vardagsbubbel

Hej allihopa!

Välkommen till min skrivbubbla! Är en 22-årig tjej som heter Evelina. Studerar journalistik för första året i Helsingfors och skriver på en bok på sidan om. En av mina största drömmar har alltid varit att bli författare, så nu är jag fast besluten att förverkliga den och fortsätter på en story jag påbörjade under en skrivarkurs som jag avslutade i Stockholm nu i våras. Har bloggat tidigare, men inte riktigt haft motivation för det. Nu har jag länge haft lust att börja igen och eftersom jag har en hel del grejer på gång just nu, så har jag förhoppningsvis mycket att skriva om.

Hoppas vi ses snart igen! =)


Azra

Hejsan! Studerar du kanske på soc&kom? :D



PUBLICERAT: 2009-10-24, 11:12:24 | URL: http://azraarnautovic.blogg.se/

bloglovin KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: