SKRIVET: 2009-12-08, kl 08:50:47 | PUBLICERAT I: Dagens Hemmafru

Dagens Hemmafru!

Heeeej på er! Nu ska jag äntligen berätta för er om min och Gregers första dejt. Som jag berättade tidigare så träffades vi ju på en swingers klubb och Greger slängde genast ut sin fru efter vårt första möte. Då kan ni förstå hur otroligt snygg jag är, eller hur? Snacka om att jag har karisma och kan min sak när det gäller män alltså!

Hursomhelst, så flyttade jag egentligen in i hans hus redan innan den första dejten. Vi hade bara hoppat i säng med varandra och kände genast att kemin var liksom den rätta - jag hade utseende och han hade pengar. Den perfekta matchen!

Första kvällen i det nya huset så ringde det på dörren och in kom en kvinna med en hel garderob av vackra klänningar. Alla var dom till mig och jag fick genast välja en guldglittrlig lång kreation att ha på mig på kvällen. Därefter fixade en annan kvinna mitt hår och smink innan en limousin kom och hämtade mig. Greger själv var spårlöst försvunnunen typ, men jag funderade inte så mycket på det. Det viktiga för mig var att jag satt och smuttade champage i en limousin!

Jag fördes till stans dyraste restaurang och där väntade Greger utanför på en utrullad röd matta. Han hade hyrt hela restaurangen bara för oss. Det var underbar mat, jag smakade till och med innan jag gick till toan och spydde upp alltihopa igen. Klänningen var alldeles för tajt för att klara av minsta lilla utbuktning i magen. Men det var romantiskt till tusen. Vi berättade allt om varandra. Jag fick veta att Greger avskyr tjocka kvinnor med fula naturliga ansikten och jag berättade hur otroligt mycket jag hatar kroppsbehåring (håriga mansryggar är det äckligaste jag vet, har planer på att upprätta en fond för män där dom kan ansöka om ekonomiskt stöd  för att vaxa sig varje månad. Det är betydligt viktigare än svältande barn i Afrika Ungarna kommer ändå aldrig att klara sig, men de håriga ryggarna går fortfarande att rädda - om männen bara inser det själva och vågar tro på det!)

Nej men oj vad tiden går. Jag måste fortsätta berätta om dejten i morgon. Snart kommer min son Maximilian upp till mitt sovrum för att säga hejdå innan han åker till skolan. Det är den enda gången på dagen som jag godkänner att han träffar mig, så jag antar att jag måste stålsätta mig och försöka krama om honom utan att han dreglar ner min nya Sonia Rykiel-morgonrock.

Puss på er vardagslunkare och kom nu ihåg att fingrarna är ert bästa verktyg till skönhet - stoppa dem i halsen så fort ni ätit och kräk upp allt igen så håller ni er smala och fina livet ut!

SOM VANLIGT PÅMINNER JAG OM ATT ALLA INLÄGG MED DAGENS HEMMAFRU ÄR HELT OCH HÅLLET PÅHITTADE. DE ÄR ENBART INFALL AV MIN KONSTIGA FANTASI OCH HUMOR OCH SKA INTE TAS PÅ ALLVAR!! =)


Emmelist

tackar :D allt bra med dig?



PUBLICERAT: 2009-12-08, 09:04:34 | URL: http://emmelist.blogg.se/
Angelica

sv: Ja, han är ju det (:

Hoppas allt är bra ?



PUBLICERAT: 2009-12-08, 09:21:03 | URL: http://tweju.blogg.se/
Sandra

sv: Tack, ja det va det också;)hihi.

Fin blogg du har :)



PUBLICERAT: 2009-12-08, 09:53:37 | URL: http://tjugosjattejuli.blogg.se/
emelie

tack så mycket :) jodå än så länge har min dag varit helt okej, men jag ska snart tillbaka och jobba. hur har din dag varit då? :)



PUBLICERAT: 2009-12-08, 12:48:03 | URL: http://heavencanwait.blogg.se/
ida

Svar: Jaha, okej. :) Är det roligt? :)

Jag har mest funderat på Journalist och media-inriktade linjer i antingen Kalmar, Linköping, Stockholm eller så. Beror lite på vart jag kommer in. :)



PUBLICERAT: 2009-12-08, 13:33:00 | URL: http://writtenbyida.blogg.se/
simone

Vad gulligt :D



PUBLICERAT: 2009-12-08, 14:02:40 | URL: http://fattybom.blogg.se/
Elin

Hejsan! Skulle du vilja vara snäll och rösta på mig för att bli Veckans Blogg hos Frida Sjöblom? Skulle verkligen uppskatta det!



PUBLICERAT: 2009-12-08, 14:05:14 | URL: http://elinrobertson.blogg.se/
mhalin.

svar - thank youu ! :D



PUBLICERAT: 2009-12-08, 15:08:57 | URL: http://cconfused.blogg.se/

bloglovin KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: