SKRIVET: 2009-12-01, kl 07:57:06 | PUBLICERAT I: Vardagsbubbel

Den första december

 

Goood morning! I dag ringde väckarklockan redan 6:30, så att jag skulle hinna skriva innan skolan. Har skrivit nästan 3 sidor, så är rätt nöjd måste jag säga. Kommer hem tidigt i dag också så hinner skriva en hel del på kvällen också. Tror att jag ska börja lägga upp en storyline också. Så att jag får någon rätsida på hela boken och på vad som ska hända. Själv är jag helt IQ-befriad när det gäller olika dataprogram men W fixade en mall åt mig i Excel igår så det är bara att sätta igång och skriva dit olika scener nu!

 

Mådde dåligt hela gårdagen så det blev inte mycket blogg. Trodde flera gånger att jag skulle börja spy, men jag slapp det sist och slutligen Mår bättre i dag, men känner mig fortfarande lite konstig. Så, nu ska jag göra mig klar för att åka i väg. Det blir studiebesök på Finlands nyhetsbyrå (FNB) mellan 10:30 och 12:00 i dag. Sedan när jag kommer hem ska jag lägga upp receptet på den urmumsiga julstjärnorna som många av er frågat efter. Så håll utkik senare i dag!

 

(Bilden är kanske inte den mest juliga, men älskar den där rosen! Hittade den i en botanisk trädgård i Österrike i somras )


Evelina

Vacker bild :)



PUBLICERAT: 2009-12-01, 08:36:25 | URL: http://evvvelina.blogg.se/
Estefany

23 dagar kvar till julafton då :D:P



PUBLICERAT: 2009-12-01, 10:00:05 | URL: http://mystuff.blogg.se/
Linn

jättefin!! (rosorna härute är fortfarande kvar.. ihärdiga jävlar)



PUBLICERAT: 2009-12-01, 12:28:34 | URL: http://linn-linuspalinjen.blogspot.com

bloglovin KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: