SKRIVET: 2009-11-26, kl 08:06:43 | PUBLICERAT I: Vardagsbubbel

God morgon pussgurkor!

 

Ännu en tidig morgon blev det i dag. Har börjat stiga upp senast kl 7 för att hinna skriva åtminstone en sida på boken innan jag åker i väg till den kära skooolan. Har märkt att det genast går mycket bättre att skriva nu när jag har fått in lite rutin på det hela, för om det är något man inte kan förlita sig på så är det den maaagiska inspirationen. Den kommer när man sitter framför datorn och skriver, sällan annars. Det säger i alla fall så gott som alla etablerade författare.

 

I dag är det skola som gäller. Vi ska ha intervjuövningar 10-17 och sedan jobbar jag 17-21. Just nu ser jag fram emot helgen eftersom vi här i Finland firar Lilla-Jul på lördag! Det blir en härlig försmak av julen som är den bästa tiden på året enligt mig =)

 

Se nu till att ha en underbart bra dag allihopa så hörs vi senare!


lina

sööt :D



PUBLICERAT: 2009-11-26, 12:59:20 | URL: http://broberglina.blogg.se/

bloglovin KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: