SKRIVET: 2009-11-04, kl 19:37:14 | PUBLICERAT I: Vardagsbubbel

Stan där jag bor

Suddig bild på dagens jag i hissen i morse på väg ner till bussen ...

 

En del av domkyrkan - den renoveras just nu, sååå ingen vacker syn i helbild =P

 

Våra kända järnvägsgubbar har fått mössor på huvudena så att de inte ska frysa i höstkölden =P

 

 

Halloj!

Känns som att jag mest yrat på i dag. Började dagen med fotokurs i skolan och nu var det dags att ge sig ut och fotografera. Eftersom jag hade shoppingplaner ville jag få fotandet snabbt undan, så jag parade ihop mig med två killar (eftersom de inte tar kaffepauser var femte minut och sitter och babblar hela tiden) och så fixade vi alla uppgifter på en timme! Passade på att ta några bilder av stan också medan vi gick runt i iiiskylan. De flesta av er har säkert varit i Helsingfors, men för er som inte varit det så får ni en liten glimt av stan =)

Sedan skulle jag hitta en klänning till fredagens fest som jag och W ska på. Hittade en jättefin på H&M, men den var fel storlek (har för stora boobs har jag insett ännu en gång). Jag bad dem i kassan ringa till ett annat H&M för att kolla om rätt storlek fanns där och det gjorde det! Den butiken låg i ett köpcentrum på andra sidan stan i och för sig, så det blev en del spring fram och tillbaka och hit och dit, men det var det värt! =) Hur klänningen ser ut får ni se på fredag!

Nu under kvällen har jag bara kollat 90210 och nya Melrose Place, fixat kort åt syrran som fyller 19 år på fredag och befinner sig i USA hela hösten innan hon drar vidare till Sydamerika. Och nuuu ska jag försöka skriva lite på boken.

Vad har ni haft för er i dag? =)

 

 


I r o n i e l l e

Mm, det var bättre förr ;)



PUBLICERAT: 2009-11-04, 19:44:09 | URL: http://ironielle.blogg.se/
Hanna

JA, det är väl så.

Hoppas du har en trevlig kväll :D .



PUBLICERAT: 2009-11-04, 19:45:34 | URL: http://hannakristinejervstrom.blogg.se/
Clara

Snygga bilder :-)

Hur är det med dig?



Svar- tack så mycket :-)



PUBLICERAT: 2009-11-04, 19:46:09 | URL: http://clart.blogg.se/
celine

hur är det?



PUBLICERAT: 2009-11-04, 20:29:25 | URL: http://fempraliner.blogg.se/
Anonym

på tal om iskyla , fy vad fuskigt att vara i USA eller varma sydamerika =S

Btw jag har inte varit i Helsingfors huhu

sv:Heeey , ja , älska fredagar , inte så länge kvar nu =]

sry för jäääääättesent svar btw



PUBLICERAT: 2009-11-04, 20:29:36 | URL: http://styledotcom.blogg.se/

bloglovin KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: