SKRIVET: 2009-10-15, kl 08:26:46 | PUBLICERAT I: Vardagsbubbel

Födelsedagsfirande på gång!

Tjeeenare!

Oj oj, har en hel del att göra i dag men kul är det! =) Började dagen med att fixa frukost åt W, som fyller år i dag! Varm kakao, baguette med örtsmör i ugnen och yoghurt + müsli. Ska strax till min lägenhet med lite grejer och sedan 2 h till skolan. Tar med datorn också så jag förhoppningsvis hinner svara på lite kommentarer i dag. De jag inte hinner med i dag, tar jag i morgon! =) Lovar att svara iaf!

Vad gör ni i dag??



OM NI GILLAR MIN BLOGG SÅ KAN NI VARA JÄTTESÖTA OCH RÖSTA PÅ MIG (nr2) SOM VECKANS BLOGG HÄÄÄR! =) TUUUSEN TACK!


Jennie | Beadelicious

Svar; Haha det är den vanligaste reaktionen faktiskt :P Men det är bara kul för då vet man att man är ensam om idén :D



PUBLICERAT: 2009-10-15, 08:43:27 | URL: http://jenniiesfoto.blogg.se/

bloglovin KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: