SKRIVET: 2009-09-24, kl 10:05:26 | PUBLICERAT I: Vardagsbubbel

Mycket på gång

Tjingeling!

Har varit på spanska och kom till min lägenhet för en stund sedan. Det var väckning 06:15 så är aningens trött i dag, men hinner inte tänka på det. Har ännu inte fått i ordning lägenheten, eftersom jag dessutom bor hos min pojkvän för det mesta, men nu har jag ett par timmar ledigt innan nästa föreläsning så passar på och städar upp lite här. Och så blir det en hel del kaffe och lite skriverier också. Senare ikväll ska jag på möte med en av studentföreningarna här och direkt efter det så ordnar samma förening ost - och vinkväll. Ska bli jättekul! =)

Hur mår ni i dag då?


Camilla

HAha precis som den gjorde för mig imorse med andra ord ;)





PUBLICERAT: 2009-09-24, 10:58:23 | URL: http://camillaloov.blogg.se/

bloglovin KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: